Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka - rekvalifikační kurz

Kurzy Administrativa Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu: Místo konání
15 000 Kč-20 %
12 000 Kč
(Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce
Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)

Rekvalifikace - Úřad práce

  • Současná legislativa poskytuje nezaměstnaným možnost, požádat o uhrazení rekvalifikačního kurzu úřad práce. Co je rekvalifikační kurz?
  • Je však pouze na zvážení schvalovací komise úřadu práce, zda žádost o proplacení kurzu schválí. Schvalovací proces trvá 4 týdny.
Všichni zájemci o zaměstnání, kteří jsou v evidenci úřadu práce, mají podle ustanovení §109 a zákona o zaměstnanosti možnost vlastního výběru rekvalifikačního kurzu. Vynaložená částka na zvolenou rekvalifikaci pro 1 uchazeče na období 3 let je maximálně 50 000 Kč. Žádost musí projít schvalovacím procesem komise úřadu práce, která ji posuzuje z hlediska uplatnění na trhu práce. Pokud chcete požádat úřad práce o proplacení některého z našich rekvalifikačních kurzů, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme připravit všechny nezbytné podklady.

Jak na rekvalifikace (e-book)

Dozvíte se:

  • Je rekvalifikace pro vás?
  • Jaké obory jsou nejžádanější?
  • Na co si dát pozor při výběru rekvalifikačního kurzu?
  • Jak získat rekvalifikační kurz zdarma?
 

Jak získat rekvalifikační kurz zdarma přes úřad práce

  1. Objednejte si vhodný rekvalifikační kurz a uveďte v objednávce, že jste registrován(a) na úřadu práce.
  2. Zašleme Vám veškeré dokumenty potřebné pro to, aby Vám úřad práce mohl schválit a proplatit Váš kurz. Obdržíte od nás kalkulaci, cenovou nabídku, kopii schválené akreditace daného kurzu, včetně obsahové náplně vybraného rekvalifikačního kurzu.
  3. Úřad práce Vám, v případě schválení Vaší žádosti, předá potvrzení o úhradě kurzu, které odevzdáte v našem školícím středisku. Tím budete do kurzu zařazeni.
  4. Výše uvedené kroky musí být vyřízeny před zahájením rekvalifikačního kurzu. Schvalovací řízení na úřadu práce trvá 4 týdny.
Nesplňujete požadavky pro získání rekvalifikačního kurzu zdarma? Zažádejte o slevu. Potřebujete-li poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Náš tip

Aktuální akce

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace  MSMT-15746/2016-1/411.  Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M - číslo autorizace 2013/66.

Cíle kurzu:

V tomto kurzu získáte znalosti potřebné pro vykonávání profese asistentka / asistent. Zaměřujeme se na praktické využití získaných znalosti a dovedností. Naučíte se zvládat administrativní činnosti, pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, řídit a organizovat chod sekretariátu, řešit konfliktní situace. Vysvětlíte si základní ekonomické pojmy a fungování trhu.

Popis:

  • Posluchači tohoto kurzu získají znalosti z mnoha oblastí – práce na počítači, tvorba písemností, komunikace, společenské vystupování, řízení sekretariátu, ekonomie, organizování akcí souvisejících s chodem firmy.
  • Nové vědomosti a obdržená osvědčení jim dají příležitost snadněji najít požadované zaměstnání.
  • Vyučovací jazyk: Český.

Nepřehlédněte

  • Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.
  • Náš tip: Přečtěte si na našem blogu články našich lektorů.
  • V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku.

Obsah

Kurz se skládá několika částí:

  • Vedení administrativy: Základní činnosti v sekretariátu. Efektivní telefonování. Zápisy z porady. Organizace sekretariátů.
  • Písemná komunikace: Úprava písemností dle ČSN 01 6910. Pravidla pro psaní textů. Obchodní dopisy. Smluvní písemnosti. Personální písemnosti. Právní písemnosti. Datové schránky. E-mailová komunikace.
  • Základy práce s počítačem:  Programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint.
  • Komunikační dovednosti: Psychologie osobnosti. Komunikace. Argumentace. Vyjednávání. Asertivita. Motivace. Syndrom vyhoření.
  • Firemní procesy: Organizační struktura. Principy řízení organizace. Zásady firemní kultury. Povinnosti organizace v oblasti BOZP.
  • Společenské vystupování: Základní pravidla společenského styku. Stolování a pohoštění. Společenská setkání.
  • Ekonomie: Základy podnikové ekonomiky. Trh, nabídka, poptávka.

Studijní materiály

Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí. Podívejte se na jejich ukázku.

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.
  • Více se o e-learningu dozvíte zde.

Čas konání kurzu

  • Kurz je měsíční. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8 do 13 hodin nebo kurz odpolední od 14 do 19 hodin.

Doklad o absolvování

Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Zařazení kurzu:

  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 92 hodin teoretické výuky)

Další možnosti

Na kurz Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka lze navázat kurzem Marketing, kde uplatníte své obchodní dovednosti. Kurz Management zvolte v případě, že chcete zúročit své dosavadní zkušenosti. Podnikání můžete zahájit kurzem Základy podnikání.

Foto z kurzů

Reference:

Kurz byl velice přínosný, klidně bych si ho ještě prodloužila 🙂 Lektoři jsou skvělí, milí a výteční profesionálové, kteří dokáží spoustu naučit a mají mnoho znalostí. Kurz rozhodně doporučuji.

Karolína Broncová, kackabronc(zavinac)gmai.com

Celkový dojem z kurzu je velmi pozitivní. Veškerá výuka byla srozumitelná. Kurz mi byl velkým přínosem k mému budoucímu zaměstnání. Jsem velice spokojená s výukou, s lektory, s příjemným prostředím. Získala jsem spoustu nových znalostí a dovedností. Tímto bych chtěla celému týmu poděkovat. Vše bylo na 100% skvělé. Ráda se opět zapíši do dalšího kurzu.

Tereza Fischerová, terka.fischer(zavinac)centrum.cz

Výuka byla zábavná a přínosná, lektoři velice profesionální. Kurz doporučuji - pracovní pozice asistentka / sekretářka vyžaduje neustále se zdokonalovat a učit novým věcem.

Zuzana Jarošová, jarosoz2(zavinac)natur.cuni.cz

Kurz velmi chválím. Díky kurzu mohu říci, že už nepatřím ke dřezu s nádobím, ale vím, že jsem vlastně chytrá a můžu se učit. Všichni lektoři jsou velmi milí a mají trpělivost. Dokáží člověka povzbudit a uklidnit. Kladně hodnotím možnost samostatně používat e-learning a procvičovat si v něm - bylo to pro mě velmi užitečné.

Stanislava Bendíková, ntk33(zavina)seznam.cz

S náplní kurzu jsem byla spokojená, naučila jsem se hodně nových a potřebných věcí s využitím v praxi. Výuka, prezentace i vystupování lektorů byly výborné. K přípravě na zkoušku jsem využívala e-learning, který považuji za přínosný. Jeho ovládání je velmi jednoduché.

Lenka Brezinová, bodka.briezka(zavinac)post.sk

Kurz se mi líbil, přinesl mi mnoho nových informací. Lektoři byli milí, profesionální. Každou zde získanou informaci v životě určitě využiji.

Alena Řezáčová, manci.ala(zavinac)seznam.cz

Kurz je přehledný, dobře postavený, jednotlivé moduly pěkně vysvětleny. Byla jsem moc spokojená.

Kateřina Zavadilová, 20kacka(zavinac)centrum.cz

Kurz byl výborný, s výukou jsem spokojená.

Martina Kalivodová, martyna.kalivodova(zavina)seznam.cz

Kurz určitě splnil očekávání. S výukou jsem byla spokojená a s prací lektorů také - jsou pečliví, vstřícní a trpěliví.

Nataša Kulhavá, natasakulhava(zavinac)seznam.cz

Kurz byl veden pečlivě a byla probrána veškerá látka. Lektoři byli kvalifikovaní, byla možnost konzultovat s nimi probíraná témata. Kurz považuji za velmi přínosný.

Julie Jurenková, j.jurenkova(zavinac)gmail.com

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.