Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka - rekvalifikační kurz

Kategorie:
Kurzy Administrativa Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu:

15 000 Kč-20 %
12000 Kč (Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce  Vybrat termín a objednat

Aktuální akce

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace  MSMT-15746/2016-1/411.  Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M - číslo autorizace 2013/66.

Cíle kurzu:

V tomto kurzu získáte znalosti potřebné pro vykonávání profese asistentka / asistent. Zaměřujeme se na praktické využití získaných znalosti a dovedností. Naučíte se zvládat administrativní činnosti, pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, řídit a organizovat chod sekretariátu, řešit konfliktní situace. Vysvětlíte si základní ekonomické pojmy a fungování trhu.

Popis:

  • Posluchači tohoto kurzu získají znalosti z mnoha oblastí – práce na počítači, tvorba písemností, komunikace, společenské vystupování, řízení sekretariátu, ekonomie, organizování akcí souvisejících s chodem firmy.
  • Nové vědomosti a obdržená osvědčení jim dají příležitost snadněji najít požadované zaměstnání.
  • Vyučovací jazyk: Český.

Nepřehlédněte

Obsah

Kurz se skládá několika částí:

  • Vedení administrativy: Základní činnosti v sekretariátu. Efektivní telefonování. Zápisy z porady. Organizace sekretariátů.
  • Písemná komunikace: Úprava písemností dle ČSN 01 6910. Pravidla pro psaní textů. Obchodní dopisy. Smluvní písemnosti. Personální písemnosti. Právní písemnosti. Datové schránky. E-mailová komunikace.
  • Základy práce s počítačem:  Programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint.
  • Komunikační dovednosti: Psychologie osobnosti. Komunikace. Argumentace. Vyjednávání. Asertivita. Motivace. Syndrom vyhoření.
  • Firemní procesy: Organizační struktura. Principy řízení organizace. Zásady firemní kultury. Povinnosti organizace v oblasti BOZP.
  • Společenské vystupování: Základní pravidla společenského styku. Stolování a pohoštění. Společenská setkání.
  • Ekonomie: Základy podnikové ekonomiky. Trh, nabídka, poptávka.

Studijní materiály

Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí. Podívejte se na jejich ukázku.

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.

Čas konání kurzu

  • Kurz je měsíční. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8 do 13 hodin nebo kurz odpolední od 14 do 19 hodin.

Doklad o absolvování

Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Zařazení kurzu:

  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 92 hodin teoretické výuky)

Další možnosti

Na kurz Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka lze navázat kurzem Marketing, kde uplatníte své obchodní dovednosti. Kurz Management zvolte v případě, že chcete zúročit své dosavadní zkušenosti. Podnikání můžete zahájit kurzem Základy podnikání.

Foto z kurzů

Reference:

Kurz byl velice přínosný, klidně bych si ho ještě prodloužila 🙂 Lektoři jsou skvělí, milí a výteční profesionálové, kteří dokáží spoustu naučit a mají mnoho znalostí. Kurz rozhodně doporučuji.

Karolína Broncová, kackabronc(zavinac)gmai.com

Celkový dojem z kurzu je velmi pozitivní. Veškerá výuka byla srozumitelná. Kurz mi byl velkým přínosem k mému budoucímu zaměstnání. Jsem velice spokojená s výukou, s lektory, s příjemným prostředím. Získala jsem spoustu nových znalostí a dovedností. Tímto bych chtěla celému týmu poděkovat. Vše bylo na 100% skvělé. Ráda se opět zapíši do dalšího kurzu.

Tereza Fischerová, terka.fischer(zavinac)centrum.cz

Výuka byla zábavná a přínosná, lektoři velice profesionální. Kurz doporučuji - pracovní pozice asistentka / sekretářka vyžaduje neustále se zdokonalovat a učit novým věcem.

Zuzana Jarošová, jarosoz2(zavinac)natur.cuni.cz

Kurz se mi líbil, přinesl mi mnoho nových informací. Lektoři byli milí, profesionální. Každou zde získanou informaci v životě určitě využiji.

Alena Řezáčová, manci.ala(zavinac)seznam.cz

Kurz je přehledný, dobře postavený, jednotlivé moduly pěkně vysvětleny. Byla jsem moc spokojená.

Kateřina Zavadilová, 20kacka(zavinac)centrum.cz

Kurz byl výborný, s výukou jsem spokojená.

Martina Kalivodová, martyna.kalivodova(zavina)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.


Cena kurzu

15 000 Kč-20 %
12000 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)


Termíny

  • 4. 10. 2017 – 30. 10. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. října, Word 5., 6., 9. října, Excel 10., 11., 12. října, PowerPoint 13. října, Komunikační dovednosti 16. října, Firemní procesy 17. října, Ekonomie 18., 19. října, Společenské vystupování 20. října, Písemná komunikace 23., 24., 25. října, Zakončení kurzu 30. října Objednat
     
  • 2. 11. 2017 – 28. 11. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 2. listopadu, Word 6., 7., 8. listopadu, Excel 9., 10., 13. listopadu, PowerPoint 14. listopadu, Komunikační dovednosti 15. listopadu, Firemní procesy 16. listopadu, Ekonomie 20., 21. listopadu, Společenské vystupování 22. listopadu, Písemná komunikace 23., 24., 27. listopadu, Zakončení kurzu 28. listopadu Objednat
     
  • 1. 12. 2017 – 22. 12. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 1. prosince, Word 4., 5., 6. prosince, Excel 7., 8., 11. prosince, PowerPoint 12 prosince, Písemná komunikace 13., 14., 15. prosince, Komunikační dovednosti 18. prosince, Společenské vystupování 19. prosince , Firemní procesy 1., 13., 14., 15., 19. prosince (13 - 14 hodin), Ekonomie 20., 21. prosince, Zakončení kurzu 22. prosince Objednat
     
  • 4. 1. 2018 – 31. 1. 2018   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. ledna, Komunikační dovednosti 5. ledna, Word 8., 9., 10. ledna, Excel 11., 12., 15. ledna, PowerPoint 16. ledna, Firemní procesy 18. ledna, Ekonomie 19., 22. ledna, Společenské vystupování 23. ledna, Písemná komunikace 24., 25., 26. ledna, Zakončení kurzu 31. ledna Objednat