Management pro praxi - rekvalifikační kurz

Kategorie:
Kurzy Manažerské dovednosti Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu:

18 000 Kč-20 %
14 400 Kč (Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce  Vybrat termín a objednat

Aktuální akce

  • Právě probíhá akce NIŽŠÍ CENA O 20%. Objednejte kurz co nejdříve a akce se bude vztahovat i na Vás. Původní cena kurzu: 18 000 Kč. Nová cena: 14 400 Kč. Ušetříte: 3 600 Kč. 
  • Nezaměstnaní, vedeni na úřadu práce, mají možnost studovat celý kurz ZDARMA.
  • Vyzkoušejte naší ukázkovou hodinu zdarma.

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz Management (v rozsahu 121 hodin) akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace MSMT- 33097/2013-1/699

Cíle kurzu:

Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí získat praktické manažerské znalosti a dovednosti. Tým lektorů poskytne posluchačům ucelený přehled z oblastí – manažerské dovednosti, komunikace, osobní rozvoj, marketing, manažerské účetnictví, psychologie, ekonomie a právo.

Popis:

Co Vám kurz přinese:

  • Seznámíte se s metodami, postupy a zásadami managementu a s problematikou manažerských stylů.
  • Získáte znalosti z oblasti verbální a neverbální komunikace. Budete rozvíjet komunikační dovednosti, které jsou pro úspěšného manažera nezbytné.
  • Pochopíte zásady manažerského účetnictví.
  • Seznámíte se s metodami marketingu.
  • Budete se orientovat v oblastech personalistiky, ekonomie, psychologie a práva.
  • Získáte potvrzení o rekvalifikaci.

Obsah kurzu:

  1. Manažerské dovednosti: Osobnost a role manažera. Řízení organizace. Základní manažerské funkce. Rozhodování. Plánování. Organizování. Koordinování. Regulování. Operativní řízení. Kontrola. Vedení lidí. Motivování. Komunikace. Asertivita. Řešení konfliktů na pracovišti. Motivace. Myšlenkové mapy. Syndrom vyhoření a jak mu předcházet
  2. Osobní rozvoj: Time management. Zvládání stresu.
  3. Komunikační dovednosti: Vyjednávání. Styly vyjednávání. Příprava na vyjednávání. Zvládání náročných komunikačních situací Manipulativní techniky a jak na ně. Asertivní práva. Zásady přímé komunikace. Emoční inteligence. Prezentace. Zvládání trémy.
  4. Argumentace, rétorika: Rétorika a techniky prezentace. Argumentace. Trénink a následný rozbor. (Ukázka studijních materiálů.)
  5. Marketing: Marketing management. Marketingový mix. Marketingová komunikace.
  6. Manažerské účetnictví: Základy účetnictví. Sledování hospodaření podniku. Struktura nákladů a jejich vazeb na výnosy. Účetní výkazy. Rozhodovací procesy. Kalkulace. Plány a rozpočty. Finanční analýza. (Ukázka studijních materiálů.)
  7. Personální agenda: Náležitosti pracovních smluv. Ochrana osobních údajů. Výběrová řízení, motivace, propouštění pracovníků, pracovní posudek. Zákoník práce.
  8. Psychologie: Základní psychologické poznatky. Psychologie osobnosti. Asertivita.
  9. Ekonomie: Tržní ekonomika. Podniková ekonomika. Peněžní a kapitálový trh.
  10. Právo: Základní právní pojmy. Obchodní zákoník.

Studijní materiály:

Ve spolupráci s odborníky na jednotlivé obory jsme pro Vás připravili kvalitní studijní materiály v rozsahu 150 stran, které Vás budou provázet nejen studiem, ale i Vaší praxí. Jsou součástí kurzu a získáte je zdarma. Podívejte se na jejich ukázku.

Čas:

Kurz probíhá ve vypsané dny obvykle od 9 do 14 hodin. Celkový počet vyučovacích hodin je 121.

Doklad o absolvování:

Osvědčení o rekvalifikaci s akreditací Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

Nepřehlédněte:

Foto z kurzů

Reference:

Kurz se mi líbil. Získala jsem díky němu rozhled. Lektoři nám předávali informace z praxe. Jejich prezentace byla vynikající.

Květoslava Hribiková, Květoslava Hribikova(zavinac)seznam.cz

Kurz byl pro mě osobně velký přínos, rozšíření obzorů, nabídka jiného pohledu, utříbení myšlenek a tolik potřebné opakování. Co jsem znala z praxe dostalo tvar, smysl a logiku. Nebylo nic, co by na mě negativně působilo. Děkuji všem. Lekce byly velice příjemné a také užitečné díky příkladům z praxe.

Iva Šindelková, sindelkova.iva(zavinac)gmail.com

Vše bylo skvěle vysvětleno. Hodnotím výuku na výbornou. Kurz doporučuji a to s ohledem na mnoho získaných informací a také na jeho příjemnou atmosféru.

Jana Krchňáková, janakrchnak(zavinac)gmail.com

Jsem velmi spokojená. Náplň kurzu byla výborná, dozvěděla jsem se mnoho informací a potkala moc zajímavé lidi.

Ivana Draždíková, ivana.drazdikova(zavianc)seznam.cz

Děkuji celému vzdělávacímu centru za krásnou spolupráci, vysvětlování a vedení. Kurz mi dal hodně do života, vřele jej doporučuji všem (pro vlastní seberealizaci).

Nataliya Vasylchuk, nvasylchuk(zavinac)seznam.cz

Jsem naprosto nadšená! Oceňuji praktické příklady.

Lenka Baumruková, dlen(zavinac)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 30 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Ostatní potřebné věci od nás dostanete. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé asistentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi nezaměstnané, rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu minimálně 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.


Cena kurzu

14 400 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)


Termíny

  • 2. 5. 2016 – 30. 5. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 2., 3. a 4. května, Manažerské dovednosti 5., 9. a 17. května, Osobní rozvoj a personalistika 11., 12. a 30. května, Psychologie 13. května, Argumentace a rétorika 16. a 25. května, Manažerské účetnictví 10., 23. a 24. května, Ekonomie 18. a 19. května (8 - 13 hodin), Právo 20. května, Komunikační dovednosti 26. a 27. května. Objednat
     
  • 1. 6. 2016 – 30. 6. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 1., 2. a 3. června, Manažerské dovednosti 6., 7. a 8. června, Manažerské účetnictví 9., 22. a 23. června, Osobní rozvoj a personalistika 10., 13. a 16. června, Psychologie 14. června, Argumentace a rétorika 15. a 24. června, Ekonomie 17. a 20. června (8 - 13 hodin), Právo 28. června, Komunikační dovednosti 29. a 30.června. Objednat
     
  • 5. 9. 2016 – 17. 10. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 5., 6., 7. září, Ekonomie 8. a 29 září (8 - 13 hodin), Právo 12. září, Manažerské účetnictví 16., 23. a 26. září, Psychologie 19. září, Argumentace 20. září, Komunikační dovednosti 21. a 22. září, Rétorika 27. září, Manažerské dovednosti 3., 4. a 5. října, Osobní rozvoj 11. a 12. října, Personální management 13., 14. a 17. října Objednat