Marketing, reklama a komunikace - rekvalifikační kurz pro začátečníky

Kategorie:
Kurzy Komunikace Kurzy Marketing a reklama Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu:

18 000 Kč-20 %
14 400 Kč (Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce  Vybrat termín a objednat

Aktuální akce

  • Právě probíhá akce NIŽŠÍ CENA O 20%. Objednejte kurz co nejdříve a akce se bude vztahovat i na Vás. Původní cena kurzu: 18 000 Kč. Nová cena: 14 400 Kč. Ušetříte: 3 600 Kč. 
  • Nezaměstnaní, vedeni na úřadu práce, mají možnost studovat celý kurz ZDARMA.
  • Vyzkoušejte naší ukázkovou hodinu zdarma.

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz Marketing (v rozsahu 100 hodin) získal akreditaci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-1876/2016-1/56. Autorizace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR pro profesní kvalifikaci Specialista marketingu (kód: 66-021-N) - číslo autorizace 129/2015.

Cíle kurzu:

Tým zkušených lektorů Vám poskytne ucelený přehled z oblastí marketing, reklama a komunikace. Budete se věnovat internetovému marketingu i marketingu mimo sféru internetu. Sestavíte si vlastní komunikační kampaň. Dozvíte se, jak funguje psychologie reklamy. Budete rozvíjet své komunikační dovednosti.

Popis:

Kurz se skládá z několika tematických bloků, které Vás provedou oblastí marketingu a reklamy a poskytnou Vám přehled o jejich základních metodách, principech a možnostech.  Naučíte se osvědčené marketingové metody i novinky z oboru. Dále se budete věnovat komunikaci,  argumentaci a rétorice.

Získáte znalosti, rady a tipy od profesionálů, kteří Vám předají své zkušenosti z jednotlivých oborů.  V našem lektorském týmu jsou například:

  • Štěpánka Duchková - moderátorka a redaktorka TV Prima, TV Barrandov a Českého rozhlasu
  • Vít Baloušek - autor mnoha úspěšných reklamních kampaní a také autor knihy „Žijte a myslete kreativně“
  • David Šimák - marketingový poradce a konzultant
  • Tomáš Kouba - majitel webové agentury, autor mnoha webových projektů a webových stránek

Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Jeho absolventi získají Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci. Využijte možnost naučit se novou, zajímavou a kreativní profesi!

Obsah kurzu:

Marketing v dnešním světě

  • Co je marketing: význam a cíle, potřeby, přání, poptávka, tržní nabídka, směna, vztahy a trhy
  • Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
  • Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
  • Podnikatelské koncepce

Marketingové prostředí

  • Dodavatelé, marketingoví zprostředkovatelé, zákazníci, konkurenti
  • Analýza konkurence, konkurenční strategie

Produktová strategie, cena, distribuce

  • Značka a její použití
  • Produkty
  • Cenotvorba – obecné postupy tvorby cen
  • Distribuce - tvorba distribučního systému
  • Velkoobchod, maloobchod

Komunikace

  • Marketingová komunikace
  • Reklama, podpora prodeje a public relations
  • Osobní prodej a přímý marketing
  • Komunikační  kampaň

Argumentace, rétorika – umění přesvědčit druhé

  • Pravidla mluveného projevu, která fungují
  • Neverbální komunikace
  • Zvládání trémy
  • Argumentace a přesvědčování
  • Obchodní dialog
  • Ukázka studijních materiálů

Internetový marketing

  • Hlavní pilíře internetového marketingu
  • Chování uživatelů na Internetu
  • Internetová reklama
  • Proces tvorby webových stránek
  • PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
  • Ukázka slidů z prezentace

Marketing v médiích mimo oblast Internetu

  • Off-line komunikace
  • Sdělovací prostředky
  • Tištěná reklama, její komunikace a tvorba

Psychologie reklamy

Marketingový výzkum

  • Techniky výzkumu
  • Informace – jejich získávání, třídění, využívání
  • Marketingový dotazník – tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků

Studijní materiály:

Tým odborníku marketingu sestavil studijní materiály, které odrážejí jejich znalosti a vlastní zkušenosti. Současně dávají náměty, jak se stát úspěšným ve velmi žádaném oboru. Tyto materiály získají posluchači kurzu zdarma. Podívejte se na jejich ukázku.

Čas:

Kurz je měsíční, obsahuje 100 vyučovacích hodin.

Obvykle probíhá kurz dopolední od 9 do 14 hodin.

Doklad o absolvování:

Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Foto z kurzů

Reference:

Kurz předčil mé očekávání - a to častými příklady z praxe, což vidím jako velký přínos, a také renomovanými lektory. Výuka byla proložena příklady z praxe a poskytla mi celkový náhled na marketing.

Ing. Alena Dlapová, alenadlapova(zavinac)gmail.com

Náplň kurzu splnila mé očekávání. Zejména hodnotím kladně různorodost činností jednotlivých lektorů, kteří kromě teoretického výkladu prezentovali také své praktické zkušenosti a výborně spolupracovali s účastníky kurzu.

Eva Stejskalová, stejskalova.brita(zavinac)tiscali.cz

Náplň kurzu je výborná pro získání přehledu v oblasti marketingu. Oceňuji rozmanitost lektorů. Jsem nadšená z toho, že kurz nebyl zaměřen jen na čistou teorii, ale především na praxi. Posluchači tohoto kurzu mají možnost zjistit, zda dokáží marketingově myslet a tím pádem i obstát v tomto oboru.

Lenka Vaverková, lenka.pollakova(zavinac)gmail.com

Všechny moduly jsou obsáhlé, přehledné, pochopitelné a vyčerpávajícím způsobem vysvětlují témata studia. Lektoři jsou na profesionální úrovni a zároveň velice milí a vstřícní. Kurz doporučuji, je velmi kvalitní.

Iva Chybová, chybova.iva(zavinac)seznam.cz

Kurz mě nadchl. Přístup lektorů, obsah, studijní materiály i prostředí - vše mě mile překvapilo. Marketingu se věnuji 10 let a v kurzu jsem získala odpovědi na otázky, které mě v praxi stále provázely. Kurz doporučuji pro jeho profesionalitu, kvalitu a přátelské prostředí.

Martina Pěkná, mpekna(zavinac)gmail.com

Kurz se mi velmi líbil. Lektoři jsou vynikající, oceňuji příklady z praxe.

Kristýna Čejková, christabell85(zavinac)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 30 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Ostatní potřebné věci od nás dostanete. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé asistentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi nezaměstnané, rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu minimálně 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.


Cena kurzu

14 400 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)


Termíny

  • 5. 9. 2016 – 17. 10. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 5., 6., 7. září, Marketingový výzkum 8., 29. září, Marketingové strategie 12., 14., 15., 16., 23., 26. září, Rétorika 19. září, Argumentace 20. září, Internetový marketing 21., 22. září, Psychololgie 27. září, Zakončení kurzu 17. října Objednat
     
  • 3. 10. 2016 – 7. 11. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 3., 4., 5. října, Marketingový výzkum 7., 31. října, Psychologie 10. října, Marketingové strategie 11., 12., 13., 17., 21., 24. října, Internetový marketing 19., 20. října, Argumentace 25. října, Rétorika 26. října, Zakončení kurzu 7. listopadu Objednat
     
  • 1. 11. 2016 – 5. 12. 2016   (9 – 14 hodin)
    Marketing 1., 2., 4. listopadu, Marketingový výzkum 7., 30. listopadu, Marketingové strategie 9., 11., 18., 21., 22., 28. listopadu, Argumentace 15. listopadu, Rétorika 16. listopadu, Internetový marketing 23., 24. listopadu, Psychologie 25. listopadu, Zakončení kurzu 5. prosince Objednat