ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/KA - rekvalifikační kurz DÁLKOVĚ - se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV

Kurzy Administrativa a Počítače Kurzy s PROFESNÍ KVALIFIKACÍ REKVALIFIKAČNÍ kurzy DÁLKOVĚ

Cena kurzu: Místo konání
9 875 Kč-20 %
7 900 Kč
(Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Rekvalifikace - Úřad práce

  • Současná legislativa poskytuje nezaměstnaným možnost, požádat o uhrazení rekvalifikačního kurzu úřad práce. Co je rekvalifikační kurz?
  • Je však pouze na zvážení schvalovací komise úřadu práce, zda žádost o proplacení kurzu schválí. Schvalovací proces trvá 4 týdny.
Všichni zájemci o zaměstnání, kteří jsou v evidenci úřadu práce, mají podle ustanovení §109 a zákona o zaměstnanosti možnost vlastního výběru rekvalifikačního kurzu. Vynaložená částka na zvolenou rekvalifikaci pro 1 uchazeče na období 3 let je maximálně 50 000 Kč. Žádost musí projít schvalovacím procesem komise úřadu práce, která ji posuzuje z hlediska uplatnění na trhu práce. Pokud chcete požádat úřad práce o proplacení některého z našich rekvalifikačních kurzů, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme připravit všechny nezbytné podklady.

Jak na rekvalifikace (e-book)

Dozvíte se:

  • Je rekvalifikace pro vás?
  • Jaké obory jsou nejžádanější?
  • Na co si dát pozor při výběru rekvalifikačního kurzu?
  • Jak získat rekvalifikační kurz zdarma?
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
E-book lze také zakoupit za 500 Kč. Pro objednávku nás kontaktujte.

Jak získat rekvalifikační kurz zdarma přes úřad práce

  1. Vyberte si vhodný rekvalifikační kurz.
  2. Zajděte na úřad práce a vyzvedněte si zde formulář "Zájem o zvolenou rekvalifikaci".
  3. Kontaktujte nás. A my pro Vás k tomuto formuláři připravíme přílohy, které pro úřad práce budete potřebovat. Jsou to dokumenty – kalkulace ceny, kopie schválené akreditace, obsahová náplň vybraného rekvalifikačního kurzu a potvrzení o ceně kurzu.
  4. Formulář i s přílohami předáte úřadu práce ke schválení. Schvalovací proces úřadu práce trvá až 4 týdny.
  5. Pokud Vám úřad práce kurz schválí, předá Vám potvrzení o úhradě kurzu, které odevzdáte v našem školícím středisku. Tím budete do kurzu zařazeni.
  6. Výše uvedené kroky musí být vyřízeny před zahájením rekvalifikačního kurzu.
Nesplňujete požadavky pro získání rekvalifikačního kurzu zdarma? Zažádejte o slevu. Potřebujete-li poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Náš tip

Akreditace kurzu

Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-21481/2020-2/239. Rekvalifikace: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 80 hodin teoretické výuky, z toho 24 prezenčně a 56 hodin distančně).

Cíle kurzu:

Naučíte se zvládat administrativní činnosti, písemnou komunikaci a firemní procesy. Kurz kombinuje prezenční výuku a výuku dálkovou.

Popis:

Komu je kurz určen:

  • Ženám i mužům, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa.
  • Začátečníkům, kteří se chtějí naučit administrativní práce.
  • Všem, kteří si chtějí znalosti a dovednosti z oblasti administrativa zopakovat nebo doplnit.
  • Těm, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa.
  • Všem, kteří chtějí absolvovat ZKOUŠKU PROFESNÍ KVALIFIKACE V HODOTĚ 4 000 Kč v rámci tohoto kurzu ZDARMA.
  • Všem, kteří mají o obor zájem, avšak časové možnosti nebo vzdálenost bydliště jim nedovoluje navštěvovat celý kurz prezenčně. Kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí kombinovat on-line studium s prezenční výukou.

Co všechno se naučíte:

  1. Tvořit pracovní dokumenty: Budete vědět jak napsat obchodní dopis, zápis z porady, pozvánku, objednávku, fakturu… a jak tyto dokumenty odeslat prostřednictvím e-mailu a datové schránky.
  2. Pracovat na počítači: Naučíte se pracovat s textem a dokumentem (MS Word) a také s tabulkami (MS Excel).
  3. Zpracovávat administrativní agendu: Získáte přehled o tom, jak správně evidovat, archivovat a skartovat pracovní dokumenty.
  4. Komunikační dovednosti: Dozvíte se, jak funguje komunikace v pracovním prostředí.
  5. A spoustu dalších věcí: Budete umět organizovat práci v kanceláři, řešit pracovní konflikty, znát pravidla firemní kultury…  tedy vše, co je potřeba pro to, aby provoz kanceláře „fungoval hladce“.
  6. Naučíme Vás přesně to, co potřebujete pro praxi.

Co dalšího získáte:

  • Novou kvalifikaci: Získáte novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa. Obdržíte 2 Osvědčení:
    • Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu akreditovaného MŠMT ČR;
    • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.

Obsah:

1) Vedení administrativy:

  • Základní činnosti v administrativě.
  • Organizace práce v kanceláři.

2) Základy práce s počítačem:

  • Psaní textů v programu MS Word.
  • Vytváření tabulek v programu MS Excel.
  • Vytváření prezentací v programu MS PowerPoint.

3) Písemná komunikace:

  • Jak psát pracovní dokumenty (dopisy, objednávky, pozvánky…).
  • Pravidla evidence, archivace a skartace  dokumentů.
  • Jak funguje datová schránka.
  • Psaní e-mailů.

4) Komunikační dovednosti:

  • Komunikační dovednosti v pracovním prostředí.
  • Jak argumentovat a vyjednávat.
  • Jak řešit konflikty.

5) Společenské vystupování:

  • Společenský kontakt v pracovním prostředí. Společenské akce.

6) Firemní procesy:

  • Organizační struktura a řízení organizace.
  • Pravidla firemní kultury.

Jak vše probíhá:

Kurz kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.

1) Prezenční studium
  • První den kurzu studujete v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky administrativy.
  • Další dny prezenčního studia budou věnované písemné komunikaci, tvorbě prezentací, přípravě na závěrečnou zkoušku.
2) Dálkové studium

Další část studia probíhá dálkově.

  • Dostanete přístup do on-line studijního systému.
  • Jsou zde pro Vás připravená  videa + studijní materiály + interaktivní testy.
  • Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
  • Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
3) Závěrečná zkouška
  • Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.

Doklad o absolvování:

  • Po absolvování tohoto kurzu získáte 2 osvědčení:
    1. Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu
    2. Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Vstupní podmínky

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.

Zařazení kurzu:

  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 80 hodin teoretické výuky)
  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka.

Skvělé uplatnění

Po kvalitních asistentech/asistentkách je velká poptávka.


Nabídky práce pro asistenty/asistentky v Praze a okolí

Foto z kurzů

Reference:

S náplní kurzu jsem byla spokojená, naučila jsem se hodně nových a potřebných věcí s využitím v praxi. Výuka, prezentace i vystupování lektorů byly výborné. K přípravě na zkoušku jsem využívala e-learning, který považuji za přínosný. Jeho ovládání je velmi jednoduché.

Lenka Brezinová, bodka.briezka(zavinac)post.sk

Kurz byl veden pečlivě a byla probrána veškerá látka. Lektoři byli kvalifikovaní, byla možnost konzultovat s nimi probíraná témata. Kurz považuji za velmi přínosný.

Julie Jurenková, j.jurenkova(zavinac)gmail.com

Náplň kurzu byla vyváženě rozvržená a v dostatečném rozsahu. Přístup lektorů byl vždy vstřícný a ochotný. E-learning je přehledný a úplný.

Gabriela Nováková, gabbi.novak(zavinac)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, Fügnerovo náměstí 1866/5 , Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 6. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.

Politika chrany osobních údajů

Společnost Centrum služeb pro podnikání s.r.o. respektuje a chrání všechny osobní údaje, které od Vás získá. Přinášíme Vám informace o tom, s jakými osobní údaji, jakým způsobem a za jakým účelem pracujeme.