Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka - rekvalifikační kurz

92 hodin e-learning

Kurzy Administrativa Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu: Místo konání
15 000 Kč-20 %
12 000 Kč
(Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Rekvalifikace - Úřad práce

  • Současná legislativa poskytuje nezaměstnaným možnost, požádat o uhrazení rekvalifikačního kurzu úřad práce. Co je rekvalifikační kurz?
  • Je však pouze na zvážení schvalovací komise úřadu práce, zda žádost o proplacení kurzu schválí. Schvalovací proces trvá 4 týdny.
Všichni zájemci o zaměstnání, kteří jsou v evidenci úřadu práce, mají podle ustanovení §109 a zákona o zaměstnanosti možnost vlastního výběru rekvalifikačního kurzu. Vynaložená částka na zvolenou rekvalifikaci pro 1 uchazeče na období 3 let je maximálně 50 000 Kč. Žádost musí projít schvalovacím procesem komise úřadu práce, která ji posuzuje z hlediska uplatnění na trhu práce. Pokud chcete požádat úřad práce o proplacení některého z našich rekvalifikačních kurzů, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme připravit všechny nezbytné podklady.

Jak na rekvalifikace (e-book)

Dozvíte se:

  • Je rekvalifikace pro vás?
  • Jaké obory jsou nejžádanější?
  • Na co si dát pozor při výběru rekvalifikačního kurzu?
  • Jak získat rekvalifikační kurz zdarma?
 

Jak získat rekvalifikační kurz zdarma přes úřad práce

  1. Objednejte si vhodný rekvalifikační kurz a uveďte v objednávce, že jste registrován(a) na úřadu práce.
  2. Zašleme Vám veškeré dokumenty potřebné pro to, aby Vám úřad práce mohl schválit a proplatit Váš kurz. Obdržíte od nás kalkulaci, cenovou nabídku, kopii schválené akreditace daného kurzu, včetně obsahové náplně vybraného rekvalifikačního kurzu.
  3. Úřad práce Vám, v případě schválení Vaší žádosti, předá potvrzení o úhradě kurzu, které odevzdáte v našem školícím středisku. Tím budete do kurzu zařazeni.
  4. Výše uvedené kroky musí být vyřízeny před zahájením rekvalifikačního kurzu. Schvalovací řízení na úřadu práce trvá 4 týdny.
Nesplňujete požadavky pro získání rekvalifikačního kurzu zdarma? Zažádejte o slevu. Potřebujete-li poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Náš tip

Aktuální akce

Akreditace kurzu

Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-2034/2019-1/7. Rekvalifikace: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 92 hodin teoretické výuky). Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M: 2013/66.

Cíle kurzu:

Kurz Vás připraví na práci asistentky. Naučíte se řídit sekretariát, řešit konfliktní situace, organizovat společenské akce, pracovat s počítačem, psát dopisy a další pracovní písemnosti. Získáte orientaci v základních ekonomických pojmech.

Popis:

Komu je kurz určen:

  • Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí pracovat na pozici Asistentka/asistent.
  • Začátečníkům, kteří se chtějí naučit agendu Asistentky/asistenta.
  • Všem, kteří si chtějí znalosti a dovednosti z této oblasti zopakovat nebo doplnit.
  • Všem, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro profesi Asistentka/asistent.

Co všechno se naučíte:

  1. Pracovat s počítačem: Naučíte se na počítači psát texty, sestavovat tabulky a prezentace (v programech MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
  2. Tvořit pracovní dokumenty: Budete vědět jak napsat obchodní dopis, zápis z porady, pozvánku, objednávku, fakturu… a jak tyto dokumenty odeslat prostřednictvím e-mailu a datové schránky.
  3. Zpracovávat administrativní agendu: Získáte přehled o tom, jak správně evidovat, archivovat a skartovat pracovní dokumenty.
  4. Komunikační dovednosti: Dozvíte se, jak funguje komunikace v pracovním prostředí.
  5. Základy ekonomie: Budete se orientovat v základních ekonomických pojmech a principech.
  6. A spoustu dalších věcí: Budete umět organizovat práci v kanceláři, řešit pracovní konflikty, znát pravidla firemní kultury…  tedy vše, co je potřeba pro to, aby provoz kanceláře „fungoval hladce“.
  7. Naučíme Vás přesně to, co potřebujete pro praxi.

Co dalšího získáte:

  1. 92 hodin výuky: Lektoři Vám látku vysvětlí srozumitelnou formou. Vše s Vámi procvičí a zodpoví Vaše dotazy.
  2. E-learning: Po dobu studia budete mít přístup do studijního systému e-learning. Jeho prostřednictvím můžete opakovat a procvičovat své znalosti z pohodlí domova nebo kanceláře. Bude Vaším pomocníkem pří přípravě na závěrečnou zkoušku.
  3. Novou kvalifikaci: Získáte novou kvalifikaci pro profesi Asistentka/asistent. Obdržíte 2 Osvědčení:
    • Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu akreditovaného MŠMT ČR;
    • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.

Obsah:

Rekvalifikační kurz se skládá z těchto 7 odborných celků:

1) Vedení administrativy:

  • Základní činnosti v administrativě.
  • Organizace práce v kanceláři.

2) Základy práce s počítačem:

  • Psaní textů v programu MS Word.
  • Vytváření tabulek v programu MS Excel.
  • Vytváření prezentací v programu MS PowerPoint.

3) Písemná komunikace:

  • Jak psát pracovní dokumenty (dopisy, objednávky, pozvánky…).
  • Pravidla evidence, archivace a skartace  dokumentů.
  • Jak funguje datová schránka.
  • Psaní e-mailů.

4) Komunikační dovednosti:

  • Komunikační dovednosti v pracovním prostředí.
  • Jak argumentovat a vyjednávat.
  • Jak řešit konflikty.

5) Společenské vystupování:

  • Společenský kontakt v pracovním prostředí. Společenské akce.

6) Firemní procesy:

  • Organizační struktura a řízení organizace.
  • Pravidla firemní kultury.

7) Ekonomie:

  • Základy podnikové ekonomiky. Trh, nabídka, poptávka.

Studijní materiály:

  • Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí. Podívejte se na jejich ukázku.

E-learning:

  • Dostanete k dispozici zdarma přístup do výukového systému e-learning.
  • Obsahuje materiály, které Vám umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu kurzu.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché. (Jeho používání pro posluchače kurzu není povinné.)
  • Více se o e-learningu dozvíte zde.

Čas výuky:

  • Kurz je měsíční, obsahuje 92 vyučovacích hodin. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8:30 do 13:30 hodin.

Doklad o absolvování:

  • Po absolvování tohoto kurzu získáte 2 osvědčení:
    1. Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu
    2. Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Vstupní podmínky

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.

Zařazení kurzu:

  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 92 hodin teoretické výuky)

Skvělé uplatnění

Po kvalitních asistentech/asistentkách je velká poptávka.


Nabídky práce pro asistenty/asistentky v Praze a okolí

Foto z kurzů

Reference:

Kurz byl velice přínosný, klidně bych si ho ještě prodloužila 🙂 Lektoři jsou skvělí, milí a výteční profesionálové, kteří dokáží spoustu naučit a mají mnoho znalostí. Kurz rozhodně doporučuji.

Karolína Broncová, kackabronc(zavinac)gmai.com

Celkový dojem z kurzu je velmi pozitivní. Veškerá výuka byla srozumitelná. Kurz mi byl velkým přínosem k mému budoucímu zaměstnání. Jsem velice spokojená s výukou, s lektory, s příjemným prostředím. Získala jsem spoustu nových znalostí a dovedností. Tímto bych chtěla celému týmu poděkovat. Vše bylo na 100% skvělé. Ráda se opět zapíši do dalšího kurzu.

Tereza Fischerová, terka.fischer(zavinac)centrum.cz

Pro mě byl kurz velkým přínosem. Naučila jsem se pracovat na počítači a získala jsem další znalosti pro práci asistentky. Všichni lektoři byli moc fajn, vše pěkně vysvětlili, byli ochotní, milí a příjemní. Dobře se poslouchali. E-learning je výborný, intuitivní.

Ivana Strejcová, i.strejcova(zavinac)atlas.cz

Kurz velmi chválím. Díky kurzu mohu říci, že už nepatřím ke dřezu s nádobím, ale vím, že jsem vlastně chytrá a můžu se učit. Všichni lektoři jsou velmi milí a mají trpělivost. Dokáží člověka povzbudit a uklidnit. Kladně hodnotím možnost samostatně používat e-learning a procvičovat si v něm - bylo to pro mě velmi užitečné.

Stanislava Bendíková, ntk33(zavina)seznam.cz

S náplní kurzu jsem byla spokojená, naučila jsem se hodně nových a potřebných věcí s využitím v praxi. Výuka, prezentace i vystupování lektorů byly výborné. K přípravě na zkoušku jsem využívala e-learning, který považuji za přínosný. Jeho ovládání je velmi jednoduché.

Lenka Brezinová, bodka.briezka(zavinac)post.sk

Kurz byl super, byla jsem spokojená. Za přínosný považuji také e-learning, pravidelně jsem jej používala a připravovala se tak na závěrečnou zkoušku.

Andrea Pavlíková, andreapavlik(zavinac)gmail.com

Kurz se mi líbil, přinesl mi mnoho nových informací. Lektoři byli milí, profesionální. Každou zde získanou informaci v životě určitě využiji.

Alena Řezáčová, manci.ala(zavinac)seznam.cz

Kurz je přehledný, dobře postavený, jednotlivé moduly pěkně vysvětleny. Byla jsem moc spokojená.

Kateřina Zavadilová, 20kacka(zavinac)centrum.cz

Kurz byl výborný, s výukou jsem spokojená.

Martina Kalivodová, martyna.kalivodova(zavina)seznam.cz

Kurz určitě splnil očekávání. S výukou jsem byla spokojená a s prací lektorů také - jsou pečliví, vstřícní a trpěliví.

Nataša Kulhavá, natasakulhava(zavinac)seznam.cz

Kurz byl veden pečlivě a byla probrána veškerá látka. Lektoři byli kvalifikovaní, byla možnost konzultovat s nimi probíraná témata. Kurz považuji za velmi přínosný.

Julie Jurenková, j.jurenkova(zavinac)gmail.com

Kurz byl výborný.

Ivanna Mykhaylo, mykhaylo.iv(zavinac)email.cz

Náplň kurzu je výborná. Lektoři také – všichni se snažili, abychom se co nejvíce naučili. E-learning je přínosný.

Iveta Moravcová, m.moravcova(zavinac)email.cz

Výuka byla zábavná a přínosná, lektoři velice profesionální. Kurz doporučuji - pracovní pozice asistentka / sekretářka vyžaduje neustále se zdokonalovat a učit novým věcem.

Zuzana Jarošová, jarosoz2(zavinac)natur.cuni.cz

Náplň kurzu byla vyváženě rozvržená a v dostatečném rozsahu. Přístup lektorů byl vždy vstřícný a ochotný. E-learning je přehledný a úplný.

Gabriela Nováková, gabbi.novak(zavinac)seznam.cz

E-learning je užitečný doplněk kurzu. Využila jsem zejména možnost testovat své znalosti v klidu doma před zkouškou.

Jitka Sládková, sladkova.jitka(zavinac)seznam.cz

Hodnotím kurz kladně, hodně mě naučil. S e-learningem se příjemně pracovalo.

Jana Vejšická, veksis(zavinac)seznam.cz

Kurz byl přínosný, obsahově velmi pestrý. E-learning byl srozumitelný a přínosný, orientace v něm snadná a přehledná.

Hana Machalová, mxchy(zavina)seznam.cz

Kurz splnil mé očekávání. Lektoři byli trpěliví, vstřícní, vždy zodpověděli dotazy. E-learning je velké plus k výuce, je přehledný.

Lenka Příhodová, lenka.prihodova911(zavinac)gmail.com

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, Fügnerovo náměstí 1866/5 , Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 6. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.

Politika chrany osobních údajů

Společnost Centrum služeb pro podnikání s.r.o. respektuje a chrání všechny osobní údaje, které od Vás získá. Přinášíme Vám informace o tom, s jakými osobní údaji, jakým způsobem a za jakým účelem pracujeme.