SPECIALISTA MARKETINGU - rekvalifikační kurz DÁLKOVĚ se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV

Marketing*Reklama*Komunikace REKVALIFIKAČNÍ kurzy DÁLKOVĚ

Cena kurzu: Místo konání
9 000 Kč-20 %
7 200 Kč
(Osvobozeno od DPH)
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Aktuální akce

           

Akreditace kurzu

Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-17296/2020-1/178. Rekvalifikace: Specialista marketingu (PK; v rozsahu 100 hodin teoretické výuky, z toho 31 prezenční formou a 69 hodin distanční formou studia).

Cíle kurzu:

Kurz probíhá dálkovou formou studia. Některá témata budete studovat prezenčně v našem vzdělávacím centru a další dálkově prostřednictvím internetu. Marketing, reklama a komunikace nás baví a rádi předáváme dál, co jsme se naučili, zjisti, zažili během své praxe. Mimo jiné se zaměříme na internetový marketing, vytvoříme vlastní komunikační kampaň a marketingový výzkum. Prozradíme, jak funguje psychologie reklamy. To vše na základě našich zkušeností – lidí z marketingové sféry.

Popis:

Pro koho je kurz vhodný pro:

  • Začátečníky, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí marketing, reklama, komunikace.
  • Všechny, jenž chtějí získat novou profesní kvalifikaci v oboru marketing.
  • Ty, kteří již mají zkušenosti z oborů marketing a reklama a potřebují si doplnit vzdělání,
  • Podnikatele a manažery, jenž se chtějí naučit rozvíjet marketingové aktivity své firmy / organizace,
  • Všechny, kteří chtějí absolvovat ZKOUŠKU PROFESNÍ KVALIFIKACE V HODOTĚ 4 000 Kč v rámci tohoto kurzu ZDARMA.
  • Všem, kteří mají o obor zájem, avšak časové možnosti nebo vzdálenost bydliště jim nedovoluje navštěvovat celý kurz prezenčně. Kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí kombinovat on-line studium s prezenční výukou.

Co všechno se naučíte:

  • Základy marketingu: Provedeme Vás světem marketingu. Naučíte se například – co je to marketingový mix, produktová strategie, podnikatelská koncepce, firemní styl a také jak používat SWOT analýzu a sestavit marketingový plán.
  • Internetový marketing: Budete se věnovat reklamě na internetu, tvorbě webových stránek, PPC kampaním a sociálním sítím.
  • Marketing mimo oblast internetu: Nevynecháme ani reklamu mimo svět internetu. Podíváme se na možnosti sdělovacích prostředků a tištěné reklamy.
  • Marketingový výzkum: V průběhu kurzu si otestujete vlastní marketingový výzkum.
  • Komunikační kampaň: V rámci výuky si vyzkoušíte sestavit komunikační kampaň.
  • Komunikační dovednosti: Budete rozvíjet své komunikační dovednosti. Naučíte se, jak postupovat při prezentaci a vyjednávání.
  • Získáte znalosti, rady a tipy od profesionálů, kteří Vám předají své zkušenosti z jednotlivých oborů.
  • Naučíte se novou a zajímavou profesi.

Co dalšího získáte:

  • Novou kvalifikaci: Získáte novou kvalifikaci pro práci v oboru marketing. Obdržíte 2 Osvědčení:
    • Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu akreditovaného MŠMT ČR;
    • Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.

Obsah kurzu:

1) Marketing v dnešním světě

  • Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
  • Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
  • Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
  • Podnikatelské koncepce: základy typy
  • Marketingový plán
  • Firemní styl

2) Marketingové prostředí

  • Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
  • Analýza konkurence, konkurenční strategie

3) Produktová strategie, cena, distribuce

  • Značka a její použití
  • Produkty a služby
  • Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
  • Distribuce: tvorba distribučního systému
  • Velkoobchod, maloobchod

4) Komunikace v marketingu

  • Marketingová komunikace
  • Reklama, podpora prodeje a public relations
  • Osobní prodej a přímý marketing
  • Komunikační  kampaň

5) Komunikační dovednosti

  • Pravidla mluveného projevu, která fungují
  • Komunikace z pohledu psychologie
  • Komunikace verbální a neverbální
  • Řeč těla
  • Komunikace v týmu
  • Prezentace

6) Internetový marketing

  • Hlavní pilíře internetového marketingu
  • Chování uživatelů na Internetu
  • Internetová reklama
  • Proces tvorby webových stránek
  • PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
  • Ukázka slidů z prezentace
  • Zde je možnost spustit ukázkové video

7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu

  • Off-line komunikace
  • Sdělovací prostředky
  • Tištěná reklama, její komunikace a tvorba

8) Marketingový výzkum

  • Techniky výzkumu
  • Informace: jejich získávání, třídění, využívání
  • Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků

9) Řízení projektů

  • Základy projektového řízení
  • Fáze projektu
  • Rizika projektu

10) Personální marketing:

  • Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.

Jak vše probíhá:

Kurz kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.

1) Prezenční studium
  • Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
2) Dálkové studium

Další část studia probíhá dálkově.

  • Dostanete přístup do on-line studijního systému.
  • Jsou zde pro Vás připravená  videa + studijní materiály + interaktivní testy.
  • Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
  • Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
3) Závěrečná zkouška
  • Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.

Jak dálkové studium vypadá:

  • Dostanete přístup do studijního systému, který obsahuje:
    • 13 lekcí podle jednotlivých témat
    • 22 videí
    • příklady a procvičování

Doklad o absolvování:

  • Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Vstupní podmínky

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.
  • Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
    • věk nad 18 let,
    • ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).

Skvělé uplatnění

Po kvalitních marketérech je velká poptávka.


Nabídky práce pro marketéry v Praze a okolí

Foto z kurzů

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, Fügnerovo náměstí 1866/5 , Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 6. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.

Politika chrany osobních údajů

Společnost Centrum služeb pro podnikání s.r.o. respektuje a chrání všechny osobní údaje, které od Vás získá. Přinášíme Vám informace o tom, s jakými osobní údaji, jakým způsobem a za jakým účelem pracujeme.