SPECIALISTA MARKETINGU - rekvalifikační kurz DÁLKOVĚ se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV
Cena kurzu: | Místo konání |
---|---|
9 875 Kč-20 %
7 900 Kč
(Osvobozeno od DPH)
|
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa) |
Aktuální akce
- BEZPEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - V únoru a březnu budou všechny naše kurzy a přednášky probíhat ONLINE formou živého vysílání. Naši lektoři pro Vás budou přednášet, Vy můžete poslouchat, ptát se. Můžete se naučit spoustu nových věcí, nový obor, novou profesi. Přednášky nahráváme a Vy se k nim můžete později vracet. Náš studijní online systém je velmi jednoduchý, vše Vás naučíme. Při výuce se vždy snažíme o hezkou atmosféru 🙂
Akreditace kurzu
Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-17296/2020-1/178. Rekvalifikace: Specialista marketingu (PK; v rozsahu 100 hodin teoretické výuky, z toho 31 prezenční formou a 69 hodin distanční formou studia).
Cíle kurzu:
Kurz probíhá dálkovou formou studia. Některá témata budete studovat prezenčně v našem vzdělávacím centru a další dálkově prostřednictvím internetu. Marketing, reklama a komunikace nás baví a rádi předáváme dál, co jsme se naučili, zjisti, zažili během své praxe. Mimo jiné se zaměříme na internetový marketing, vytvoříme vlastní komunikační kampaň a marketingový výzkum. Prozradíme, jak funguje psychologie reklamy. To vše na základě našich zkušeností – lidí z marketingové sféry.
Popis:
Pro koho je kurz vhodný pro:
- Začátečníky, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí marketing, reklama, komunikace.
- Všechny, jenž chtějí získat novou profesní kvalifikaci v oboru marketing.
- Ty, kteří již mají zkušenosti z oborů marketing a reklama a potřebují si doplnit vzdělání,
- Podnikatele a manažery, jenž se chtějí naučit rozvíjet marketingové aktivity své firmy / organizace,
- Všechny, kteří chtějí absolvovat ZKOUŠKU PROFESNÍ KVALIFIKACE V HODOTĚ 4 000 Kč v rámci tohoto kurzu ZDARMA.
- Všem, kteří mají o obor zájem, avšak časové možnosti nebo vzdálenost bydliště jim nedovoluje navštěvovat celý kurz prezenčně. Kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí kombinovat on-line studium s prezenční výukou.
Co všechno se naučíte:
- Základy marketingu: Provedeme Vás světem marketingu. Naučíte se například – co je to marketingový mix, produktová strategie, podnikatelská koncepce, firemní styl a také jak používat SWOT analýzu a sestavit marketingový plán.
- Internetový marketing: Budete se věnovat reklamě na internetu, tvorbě webových stránek, PPC kampaním a sociálním sítím.
- Marketing mimo oblast internetu: Nevynecháme ani reklamu mimo svět internetu. Podíváme se na možnosti sdělovacích prostředků a tištěné reklamy.
- Marketingový výzkum: V průběhu kurzu si otestujete vlastní marketingový výzkum.
- Komunikační kampaň: V rámci výuky si vyzkoušíte sestavit komunikační kampaň.
- Komunikační dovednosti: Budete rozvíjet své komunikační dovednosti. Naučíte se, jak postupovat při prezentaci a vyjednávání.
- Získáte znalosti, rady a tipy od profesionálů, kteří Vám předají své zkušenosti z jednotlivých oborů.
- Naučíte se novou a zajímavou profesi.
Co dalšího získáte:
- Novou kvalifikaci: Získáte novou kvalifikaci pro práci v oboru marketing. Obdržíte 2 Osvědčení:
- Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu akreditovaného MŠMT ČR;
- Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.
Obsah kurzu:
1) Marketing v dnešním světě
- Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
- Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
- Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
- Podnikatelské koncepce: základy typy
- Marketingový plán
- Firemní styl
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
- Analýza konkurence, konkurenční strategie
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
- Produkty a služby
- Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
- Distribuce: tvorba distribučního systému
- Velkoobchod, maloobchod
4) Komunikace v marketingu
- Marketingová komunikace
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
- Komunikační kampaň
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
- Chování uživatelů na Internetu
- Internetová reklama
- Proces tvorby webových stránek
- PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
- Ukázka slidů z prezentace
- Zde je možnost spustit ukázkové video
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
8) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
- Informace: jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
9) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
- Fáze projektu
- Rizika projektu
10) Personální marketing:
- Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.
Jak vše probíhá:
Kurz kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.
1) Prezenční studium
- Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
2) Dálkové studium
Další část studia probíhá dálkově.
- Dostanete přístup do on-line studijního systému.
- Jsou zde pro Vás připravená videa + studijní materiály + interaktivní testy.
- Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
- Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
3) Závěrečná zkouška
- Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
Jak dálkové studium vypadá:
- Dostanete přístup do studijního systému, který obsahuje:
- 13 lekcí podle jednotlivých témat
- 22 videí
- příklady a procvičování
- Podívejte se, jak náš studijní systém vypadá.
- Podívejte se na ukázkové video.
Doklad o absolvování:
- Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
Vstupní podmínky
- Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.
- Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
- věk nad 18 let,
- ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).
Skvělé uplatnění
Po kvalitních marketérech je velká poptávka.
Obecné informace ke kurzům
Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.
Organizační informace
Výuka probíhá v centru Prahy, Fügnerovo náměstí 1866/5 , Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 6. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.
Slevy a balíčky
Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.
Individuální školení pro firmy
Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.
Politika chrany osobních údajů
Společnost Centrum služeb pro podnikání s.r.o. respektuje a chrání všechny osobní údaje, které od Vás získá. Přinášíme Vám informace o tom, s jakými osobní údaji, jakým způsobem a za jakým účelem pracujeme.