Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

Kategorie:
Kurzy Administrativa Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu:

12 000 Kč-20 %
9600 Kč (Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce  Vybrat termín a objednat

Aktuální akce

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace  MSMT-15746/2016-1/411 Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M - číslo autorizace 2013/66.

Cíle kurzu:

Cílem kurzu je získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v administrativě. Naučíte se zvládat administrativní činnosti, pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, organizovat chod kanceláře, řešit konfliktní situace. Zaměřujeme se na praktické využití získaných znalosti a dovedností, proto si probranou látku vyzkoušíte na konkrétních příkladech.

Popis:

Komu je kurz určen:

  • Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa
  • Začátečníkům, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, komunikace
  • Zájemcům, kteří si potřebují doplnit znalosti a dovednosti
  • Všem, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa

Nepřehlédněte:

Obsah:

Kurz se skládá z několika oblastí:

  • Vedení administrativy: Administrativní činnosti. Organizace sekretariátu.
  • Základy práce s počítačem: Programy MS Word (psaní textů), MS Excel (vytváření tabulek) a MS PowerPoint (vytváření prezentace).
  • Písemná komunikace: Tvorba písemností a pracovních dokumentů. Evidence písemností. Práce s datovou schránkou. Desetiprstová hmatová metoda. E-mailová komunikace.
  • Firemní procesy: Organizační struktura. Zásady firemní kultury. Řízení organizace. 
  • Komunikační dovednosti: Psychologie osobnosti. Komunikace. Argumentace. Vyjednávání. Asertivita.
  • Společenské vystupování:  Pravidla společenského kontaktu v pracovním prostředí. Společenské akce. Sebeprezetnace v rámci firmy.

Studijní materiály:

Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí. Podívejte se na jejich ukázku.

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.

Čas konání:

  • Kurz je měsíční. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8 do 13 hodin nebo kurz odpolední od 14 do 19 hodin.

Doklad o absolvování:

Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Zařazení kurzu:

  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 80 hodin teoretické výuky)
  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.

Foto z kurzů

Reference:

Náplň kurzu je vytvořena velmi dobře. Rozdělení do jednotlivých modulů je výborné včetně jejich návaznosti. Lektoři jsou příjemní, vše vysvětlují srozumitelně a přehledně. Kurz bych určitě doporučila - především s ohledem na příjemný přístup.

Pavla Kremerová, p.kremerova(zavinac)gmail.com

Kurz hodnotím jednoznačně pozitivně. Oceňuji podrobné studijní materiály, které jistě budu využívat i do budoucna. Výuka je rozdělená do jednotlivých modulů, je jasná a srozumitelná. Lektoři jsou profesionálové s příjemným lidským přístupem k posluchačům, jsou to lidé na svém místě. Kurz bych určitě doporučovala pro jeho příjemnou atmosféru a také pro vstřícné jednání a ochotu lektorů i ostatních zaměstnanců.

Alena Dolejšová, 3aldolejsova(zavinac)seznam.cz

Kurz byl pro mě velkým přínosem. Děkuji lektorům za milý, pozitivní a lidský přístup.

Lucie Habartová, luckah100(zavinac)seznam.cz

Náplň kurzu byla rozmanitá, lektoři kvalifikovaní a poutavě vykládali. Příjemné prostředí. Celý kurz byl nepochybně užitečnou zkušeností do života.

David Rybák, david(zavinac)seznam.cz

Byla jsem spokojená. Upevnila jsem si dosavadní znalosti a dozvěděla se mnoho nového. Lektoři jsou šikovní.

Vlasta Mikšíčková, vlasta-mail(zavianc)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.


Cena kurzu

12 000 Kč-20 %
9600 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)


Termíny

  • 4. 10. 2017 – 30. 10. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. října, Word 5., 6., 9. října, Excel 10., 11., 12. října, PowerPoint 13. října, Komunikační dovednosti 16. října, Firemní procesy 17. října, Společenské vystupování 20. října, Písemná komunikace 23., 24., 25. října, Zakončení kurzu 30. října Objednat
     
  • 2. 11. 2017 – 28. 11. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 2. listopadu, Word 6., 7., 8. listopadu, Excel 9., 10., 13. listopadu, PowerPoint 14. listopadu, Komunikační dovednosti 15. listopadu, Firemní procesy 16. listopadu, Společenské vystupování 22. listopadu, Písemná komunikace 23., 24., 27. listopadu, Zakončení kurzu 28. listopadu Objednat
     
  • 1. 12. 2017 – 22. 12. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 1. prosince, Word 4., 5., 6. prosince, Excel 7., 8., 11. prosince, PowerPoint 12 prosince, Písemná komunikace 13., 14., 15. prosince, Komunikační dovednosti 18. prosince, Společenské vystupování 19. prosince , Firemní procesy 1., 13., 14., 15., 19. prosince (13 - 14 hodin), Zakončení kurzu 22. prosince Objednat
     
  • 4. 1. 2018 – 31. 1. 2018   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. ledna, Komunikační dovednosti 5. ledna, Word 8., 9., 10. ledna, Excel 11., 12., 15. ledna, PowerPoint 16. ledna, Firemní procesy 18. ledna, Společenské vystupování 23. ledna, Písemná komunikace 24., 25., 26. ledna, Zakončení kurzu 31. ledna Objednat