Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz
80 hodin e-learningCena kurzu: | Místo konání |
---|---|
12 000 Kč-20 %
9 600 Kč
(Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce |
Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa) |
Aktuální akce
- Právě probíhá akce NIŽŠÍ CENA O 20%. Objednejte kurz co nejdříve a akce se bude vztahovat i na Vás. Původní cena kurzu: 12 000 Kč. Nová cena: 9 600 Kč. Ušetříte: 2 400 Kč.
- Vyzkoušejte naší ukázkovou hodinu zdarma.
Akreditace kurzu
Rekvalifikační kurz s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-15746/2016-1/411. Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M - číslo autorizace 2013/66.
Cíle kurzu:
Cílem kurzu je získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v administrativě. Naučíte se zvládat administrativní činnosti, pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, organizovat chod kanceláře, řešit konfliktní situace. Zaměřujeme se na praktické využití získaných znalosti a dovedností, proto si probranou látku vyzkoušíte na konkrétních příkladech.
Popis:
Komu je kurz určen:
- Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa
- Začátečníkům, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, komunikace
- Zájemcům, kteří si potřebují doplnit znalosti a dovednosti
- Všem, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa
Nepřehlédněte:
- Absolvent obdrží 2 Osvědčení – Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.
- Náš tip: Přečtěte si na našem blogu články lektorů, kteří v tomto kurzu vyučují.
- V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku.
Obsah:
Kurz se skládá z několika oblastí:
- Vedení administrativy: Administrativní činnosti. Organizace sekretariátu.
- Základy práce s počítačem: Programy MS Word (psaní textů), MS Excel (vytváření tabulek) a MS PowerPoint (vytváření prezentace).
- Písemná komunikace: Tvorba písemností a pracovních dokumentů. Evidence písemností. Práce s datovou schránkou. Desetiprstová hmatová metoda. E-mailová komunikace.
- Firemní procesy: Organizační struktura. Zásady firemní kultury. Řízení organizace.
- Komunikační dovednosti: Psychologie osobnosti. Komunikace. Argumentace. Vyjednávání. Asertivita.
- Společenské vystupování: Pravidla společenského kontaktu v pracovním prostředí. Společenské akce. Sebeprezetnace v rámci firmy.
Studijní materiály:
Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí. Podívejte se na jejich ukázku.
E-learning:
- Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
- Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
- Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
- Používání e-learningu není pro posluchače povinné.
- Více se o e-learningu dozvíte zde.
Čas konání:
- Kurz je měsíční. Výuka probíhá ve vybrané dny.
- Obvykle probíhá kurz dopolední od 8:00 do 13:00 hodin nebo od 8:30 do 13:30 hodin.
Doklad o absolvování:
Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
Zařazení kurzu:
- Povolání: Administrativní pracovník.
- Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 80 hodin teoretické výuky)
- Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
- Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.
Skvělé uplatnění
Po kvalitních asistentech/asistentkách je velká poptávka.
Reference:
Náplň kurzu je vytvořena velmi dobře. Rozdělení do jednotlivých modulů je výborné včetně jejich návaznosti. Lektoři jsou příjemní, vše vysvětlují srozumitelně a přehledně. Kurz bych určitě doporučila - především s ohledem na příjemný přístup.
Pavla Kremerová, p.kremerova(zavinac)gmail.com
Kurz hodnotím jednoznačně pozitivně. Oceňuji podrobné studijní materiály, které jistě budu využívat i do budoucna. Výuka je rozdělená do jednotlivých modulů, je jasná a srozumitelná. Lektoři jsou profesionálové s příjemným lidským přístupem k posluchačům, jsou to lidé na svém místě. Kurz bych určitě doporučovala pro jeho příjemnou atmosféru a také pro vstřícné jednání a ochotu lektorů i ostatních zaměstnanců.
Alena Dolejšová, 3aldolejsova(zavinac)seznam.cz
Kurz byl pro mě velkým přínosem. Děkuji lektorům za milý, pozitivní a lidský přístup.
Lucie Habartová, luckah100(zavinac)seznam.cz
Kurz je přínosný pro osobní i profesní život. Jsem velmi spokojená. Lektoři jsou profesionálové, jsou příjemní a milí. Oceňuji e-learning, který je velmi přehledný a hodně mi pomohl při studiu.
Hana Korábová, hakor7(zavinac)email.cz
Kurz je obsáhlý, zahrnuje mnoho oblastí a spoustu zajímavostí z teorie i praxe. Jsem spokojená.
Věra Nováková, vern8(zavinac)seznam.cz
Kurz byl velmi přínosný. Velmi profesionální přístup lektorů. V průběhu studia jsem používala e-learning, který byl pro mě užitečný při přípravě na závěrečnou zkoušku.
Alena Trilecová, alena.tricel(zavinac)gmail.com
Náplň kurzu byla rozmanitá, lektoři kvalifikovaní a poutavě vykládali. Příjemné prostředí. Celý kurz byl nepochybně užitečnou zkušeností do života.
David Rybák, david(zavinac)seznam.cz
Byla jsem spokojená. Upevnila jsem si dosavadní znalosti a dozvěděla se mnoho nového. Lektoři jsou šikovní.
Vlasta Mikšíčková, vlasta-mail(zavianc)seznam.cz
S kurzem jsem byla velice spokojená. Naučila jsem se spoustu nových věcí.
Zuzana Melicharová, zuzana.peliskova(zavinac)seznam.ch
Super, vše bylo vysvětleno jasně a srozumitelně.
Veronika Trefilová, verca.trefilova(zavina)gmail.com
Náplň kurzu se mi líbila a splnila má očekávání. Všichni lektoři mluvili hezky k zadaným tématům, dávali příklady, hovořili zajímavě.
Dita Strejčková, dita.strejcek(zavinac)seznam.cz
Vše v pořádku. Výklad byl vždy dobře přednesen - srozumitelně. Hodně mi daly lekce na počítači.
Kateřina Dítětová, dite2(zavinac)seznam.cz
Kurzu dávám jedničku.
Martin Kovanda, mkovanda(zavinac)email.com
Obecné informace ke kurzům
Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.
Organizační informace
Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.
Slevy a balíčky
Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.
Individuální školení pro firmy
Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.