Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

Kategorie:
Kurzy Administrativa Rekvalifikační kurzy

Cena kurzu:

12 000 Kč-20 %
9 600 Kč (Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce  Vybrat termín a objednat

Aktuální akce

Akreditace kurzu

Rekvalifikační kurz s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace  MSMT-15746/2016-1/411 Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M - číslo autorizace 2013/66.

Cíle kurzu:

Cílem kurzu je získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v administrativě. Naučíte se zvládat administrativní činnosti, pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, organizovat chod kanceláře, řešit konfliktní situace. Zaměřujeme se na praktické využití získaných znalosti a dovedností, proto si probranou látku vyzkoušíte na konkrétních příkladech.

Popis:

Komu je kurz určen:

  • Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa
  • Začátečníkům, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, komunikace
  • Zájemcům, kteří si potřebují doplnit znalosti a dovednosti
  • Všem, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa

Nepřehlédněte:

Obsah:

Kurz se skládá z několika oblastí:

  • Vedení administrativy: Administrativní činnosti. Organizace sekretariátu.
  • Základy práce s počítačem: Programy MS Word (psaní textů), MS Excel (vytváření tabulek) a MS PowerPoint (vytváření prezentace).
  • Písemná komunikace: Tvorba písemností a pracovních dokumentů. Evidence písemností. Práce s datovou schránkou. Desetiprstová hmatová metoda. E-mailová komunikace.
  • Firemní procesy: Organizační struktura. Zásady firemní kultury. Řízení organizace. 
  • Komunikační dovednosti: Psychologie osobnosti. Komunikace. Argumentace. Vyjednávání. Asertivita.
  • Společenské vystupování:  Pravidla společenského kontaktu v pracovním prostředí. Společenské akce. Sebeprezetnace v rámci firmy.

Studijní materiály:

Obdrží posluchač zdarma. Podívejte se na jejich ukázku.

Čas konání:

  • Kurz je měsíční. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8 do 13 hodin nebo kurz odpolední od 14 do 19 hodin.

Doklad o absolvování:

Absolvent tohoto kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Zařazení kurzu:

  • Povolání: Administrativní pracovník.
  • Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 80 hodin teoretické výuky)
  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa.
  • Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.

Foto z kurzů

Reference:

Náplň kurzu je vytvořena velmi dobře. Rozdělení do jednotlivých modulů je výborné včetně jejich návaznosti. Lektoři jsou příjemní, vše vysvětlují srozumitelně a přehledně. Kurz bych určitě doporučila - především s ohledem na příjemný přístup.

Pavla Kremerová, p.kremerova(zavinac)gmail.com

Kurz hodnotím jednoznačně pozitivně. Oceňuji podrobné studijní materiály, které jistě budu využívat i do budoucna. Výuka je rozdělená do jednotlivých modulů, je jasná a srozumitelná. Lektoři jsou profesionálové s příjemným lidským přístupem k posluchačům, jsou to lidé na svém místě. Kurz bych určitě doporučovala pro jeho příjemnou atmosféru a také pro vstřícné jednání a ochotu lektorů i ostatních zaměstnanců.

Alena Dolejšová, 3aldolejsova(zavinac)seznam.cz

Kurz byl pro mě velkým přínosem. Děkuji lektorům za milý, pozitivní a lidský přístup.

Lucie Habartová, luckah100(zavinac)seznam.cz

Náplň kurzu byla rozmanitá, lektoři kvalifikovaní a poutavě vykládali. Příjemné prostředí. Celý kurz byl nepochybně užitečnou zkušeností do života.

David Rybák, david(zavinac)seznam.cz

Byla jsem spokojená. Upevnila jsem si dosavadní znalosti a dozvěděla se mnoho nového. Lektoři jsou šikovní.

Vlasta Mikšíčková, vlasta-mail(zavianc)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, ulice Bělehradská 77, Praha 2 – mapa. Vaše první cesta povede do 2. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 30 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Ostatní potřebné věci od nás dostanete. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé asistentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi nezaměstnané, rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu minimálně 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.


Cena kurzu

12 000 Kč-20 %
9 600 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)


Termíny

  • 1. 12. 2016 – 22. 12. 2016   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 1. prosinec (8 - 14 hodin), Word 2., 5., 6. prosince, Excel 7., 8., 9. prosince, PowerPoint 12. prosince, Písemná komunikace a Firemní procesy 13., 14., 15. prosince (8 - 14 hodin), Komunikační dovednosti 16. prosince, Společenské vystupování 19. prosince (8 - 14 hodin), Zakončení kurzu 22. prosince Objednat
     
  • 4. 1. 2017 – 30. 1. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. ledna, Word 5., 6., 9. ledna, Excel 10., 11., 12. ledna, PowerPoint 13. ledna, Komunikační dovednosti 16. ledna, Firemní procesy 17. ledna, Společenské vystupování 20. ledna, Písemná komunikace 23., 24., 25. ledna, Zakončení kurzu 30. ledna Objednat
     
  • 2. 2. 2017 – 28. 2. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 2. února, Word 6., 7., 8. února, Excel 9., 10., 13. února, PowerPoint 14. února, Komunikační dovednosti 15. února, Firemní procesy 16. února, Společenské vystupování 17. února, Písemná komunikace 22. 23., 24. února, Zakončení kurzu 28. února Objednat
     
  • 2. 3. 2017 – 28. 3. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 2. března, Word 6., 7., 8. března, Excel 9., 10., 13. března, PowerPoint 14. března, Komunikační dovednosti 15. března, Firemní procesy 16. března, Společenské vystupování 17. března, Písemná komunikace 22. 23., 24. března, Zakončení kurzu 28. března Objednat
     
  • 4. 4. 2017 – 28. 4. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. dubna, Společenské vystupování 5. dubna, Word 6., 7., 10. dubna, Excel 11., 12., 13. dubna, PowerPoint 18. dubna, Firemní procesy 20. dubna, Komunikační dovednosti 21. dubna, Písemná komunikace 25., 26., 27. dubna, Zakončení kurzu 28. dubna Objednat
     
  • 4. 5. 2017 – 30. 5. 2017   (8 – 13 hodin)
    Vedení administrativy 4. května, Word 5., 9., 10. května, Excel 11., 12., 15. května, Společenské vystupování 17. května, Firemní procesy 18. května, Komunikační dovednosti 19. května, Písemná komunikace 24., 25., 26. května, PowerPoint 29. května, Zakončení kurzu 30. května Objednat